Golimag

درمان لیزر بواسیر هموروئید در تهران، شقاق، فیستول، کیست مویی و انواع زگیل تناسلی

Golimag

درمان لیزر بواسیر هموروئید در تهران، شقاق، فیستول، کیست مویی و انواع زگیل تناسلی

تخصصی ترین وبلاگ درمان لیزر بواسیر هموروئید در تهران، شقاق، فیستول، کیست مویی و انواع زگیل تناسلی

  • ۰
  • ۰

اسکلروتراپی نوعی روش درمانی است که طی آن ماده ی مخصوصی را به داخل عروق خونی و یا عروق لنفاوی به منظور کوچک تر کردن و یا از بین بردن آنها تزریق می کنند. اسکلروتراپی روشی تقریبا قدیمی است که از قرن ۱۹ میلادی شناخته شده و انجام آن نیازی به عمل جراحی ندارد. اسکلروتراپی روشی کاملا سرپایی است که امروزه برای درمان برخی بیماری ها مانند واریس و هموروئید کاربرد دارد.

اگر بخواهیم هموروئید یا بواسیر را در یک نمای ساده تعریف کنیم این بیماری در اثر التهاب و کشیدگی بیش از اندازه ی عروق خونی ناحیه ی مقعد ایجاد می گردد و با علائم و نشانه هایی مانند درد و خونریزی همراه است. در چنین شرایطی باید درمانی را انتخاب کرد که باعث فروکش شدن التهاب و تورم موجود در رگها گردد و اسکلروتراپی یکی از این روش هاست. در ادامه با طریقه ی درمان بواسیر با روش اسکلروتراپی و معایب و مزایای این روش بیشتر آشنا خواهید شد.

درمان بواسیر با روش اسکلروتراپی

درمان بواسیر با اسکلروتراپی

تا چندی پیش برای درمان بسیاری از موارد بواسیر انجام عمل جراحی از سوی پزشک انتخاب می شد که با عوارض زیادی هم همراه بود اما امروزه روش های ایمن تر و کم عارضه تری جایگزین عمل جراحی بواسیر شده است که یکی از آنها روش اسکلروتراپی است. البته همانطور که ذکر کردیم اسکلروتراپی روشی نسبتا قدیمی است ولی در سال های اخیر برای درمان بواسیر یا هموروئید هم مورد توجه پزشکان قرار گرفته است. روشی سرپایی و به مراتب ایمن تر و البته کم خطر تر از عمل جراحی که به درمان بواسیر و از بین بردن علائم و نشانه های آن می تواند کمک می کند.

منبع https://jarah.clinic/

  • ۹۷/۱۱/۱۷
  • golnar jody

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی