Golimag

درمان لیزر بواسیر هموروئید در تهران، شقاق، فیستول، کیست مویی و انواع زگیل تناسلی

Golimag

درمان لیزر بواسیر هموروئید در تهران، شقاق، فیستول، کیست مویی و انواع زگیل تناسلی

تخصصی ترین وبلاگ درمان لیزر بواسیر هموروئید در تهران، شقاق، فیستول، کیست مویی و انواع زگیل تناسلی

  • ۰
  • ۰

جهت درمان بواسیر (درمان هموروئید) هایی که رشد کرده اند و دیگر روشهای خانگی برای درمان آن کارساز نیست، باید حتما به دکتر متخصص بواسیر مراجعه گردد. دکتر برحسب نوع و درجه بیماری یکی از روش های درمانی را پیشنهاد میدهد. برای آشنایی با این روش ها می توانید با ما همراه باشید.درمان بواسیر (درمان هموروئید) با لیزراشعه درمانی IRCلیزر CO2مزیت های استفاده از لیزرهزینه درمان بواسیر با لیزر هموروئیدکتومیبازگشت به خانه پس از جراحیمراقبت های پس از جراحی سنتی برداشتن بواسیرچه زمانی این عمل کاربرد دارداین روش تا چه اندازه کاربردی است؟عوارض دوران نقاهتدرمان بواسیر (درمان شقاق) با لیزربرخلاف روش های جراحی سنتی که هنوز هم در بیمارستان ها مرسوم است و می بایست بیمار یک روز قبل از عمل و تا دو روز بعد از آن در بیمارستان بستری باشد و دوران نقاهت پردردی را پشت سر بگذارد، به لطف استفاده از لیزر درمان بسیار ساده، بدون درد و سرپائی می باشد و پس از انجام کار میتوانید به زندگی عادی بازگردید. دو روش درمان بواسیر با لیزر  وجود دارد که پزشک بر حسب نوع و درجه هموروئید یکی را انتخاب می کند. درمان بواسیر با لیزر به دو صورت میتوان استفاده کرد:۱-اشعه درمانی IRCلیزر IRC بیشتر مواقع برای درمان هموروئید درجه یک و دو استفاده میشود. با از بین بردن بالشتک های متورم شده توسط اشعه IRC نتیجه سریع و بدون درد و خونریزی را به همراه دارد. در اینجا میتوانید با انواع درجات بواسیر آشنا شوید.
۲- لیزر CO2برای درمان بواسیر با لیزر درجه سه و چهار از لیزر CO2 استفاده میشود. با توجه به اینکه در هموروئیدهای درجه ۳ و ۴ رگ ها بزرگتر شده و کاملا بیرون زده هستند می بایست توسط لیزر CO2 بریده شوند و با توجه به اینکه در برش از لیزر استفاده شده است بافت های اطراف بالشتک های بواسیر صدمه نمی بینند. در هنگام برش خونریزی ایجاد نمی شود. همزمان با برش لیزری شریان های خونی ترمیم می شوند و عفونتی نیز ایجاد نمی شود. همچنین نیاز به پانسمان محل برش نمی باشد و تمامی این موارد باعث می شوند که دیگر نیاز به بستری و درد و رنج زیادی نباشد.
مزیت های استفاده از لیزرعمل سرپایی و در مطب پزشک میتواند انجام شود.نیاز به بیهوشی ندارد و خطرات عمل های سنگین سنتی را ایجاد نمی کند.نیازی به بستری شدن نیست و میتوان پس از انجام  عمل مرخص شوید.نیازی به پانسمان و مراقبت های شدید بعد از عمل نیست.مدت زمان درمان با لیزر کمتر از نیم ساعت است.هزینه درمان کیست مویی یا هموروئید با لیزربرای درمان با لیزر نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد. دکتر بواسیر را بررسی و معاینه می کند و بر اساس میزان رشد و وضعیت بیماری اعلام قیمت می کند.
هموروئیدکتومیتصویر درمان بواسیر (هموروئید) داخلی و خارجی 
هموروئیدکتومی عمل جراحی سنتی برای برداشتن بواسیر میباشد. در حین این عمل شما تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی قرار میگیرید تا متحمل درد نگردید.در اطراف ناحیه ملتهب شکاف ایجاد می شود و ابتدا پزشک عروق محل را می بندد تا خونریزی نکنند و سپس توده را بر میدارد. محل جراحی ممکن است بخیه زده شده و یا باز گذاشته شود و توسط گاز استریل پانسمان شود.جراحی با تیغ اسکالپل انجام می شود و حداقل یک روز می بایست در بیمارستان بستری شوید.روشی دیگر نیز وجود دارد که در آن از دستگاه منگنه مخصوصی استفاده می شود که بدون ایجاد شکاف بواسیر را برداشته و زخم را میبندد. به این روش هموروئیدوپکسی می گویند. افرادی که تحت این عمل قرار می گیرند پس از عمل درد کمتری نسبت به افرادی که تحت عمل سنتی قرار گرفته اند احساس می کنند. باید بدانید که هزینه این عمل بیشتر است و احتمال عود کردن بواسیر در افرادی که به این روش عمل میکنند بیش تر می باشد.
بازگشت به خانه پس از جراحیپس از عمل، زمانی که هنوز تحت بیهوشی عمومی قرار دارید یک بی حسی موضعی دراز مدت به محل زده می شود که شش الی دوازده ساعت باقی می ماند. با این روش پس از عمل متحمل درد شدید نمی شوید. اگر نمی خواهید شب در بیمارستان بمانید، باید منتظر بمانید تا اثر بیهوشی کاملا از بین رفته باشد. برای اطمینان از این مسئله باید حتما یکبار ادرار کرده باشید. ناتوانی در ادرار گاهی به دلیل التهاب بافت ها یا اسپاسم عضلات لگنی رخ می دهد.یک نفر باید باشد تا شما را به خانه ببرد.دوران نقاهت می تواند بین دو الی سه هفته طول بکشد.مراقبت های پس از جراحی سنتی برداشتن بواسیرممکن است پس از عمل درد داشته باشید. از پزشکتان بپرسید که چه مسکن هایی را میتوانید مصرف کنید.کمی خونریزی عادی است به ویژه پس از اولین دفع.برای چند روز پس از عمل مایعات زیاد بنوشید و رژیم غذایی سرشار از فیبر داشته باشید. با استفاده از سبزیجات و مصرف بالای میوه می توانید بسیاری از مواد مورد نیاز را جذب نمایید. سپس دوباره می توانید رژیم عادیتان را داشته باشید اما به مرور میزان فیبر رژیم غذاییتان را بالا ببرید.اگر درد زیادی دارید می توانید قبل و بعد از دفع برای کاهش درد از بی حس کننده ها استفاده کنید.بعضی پزشکان ممکن است توصیه نمایند که پس از عمل برای جلوگیری از عفونت و کاهش درد از آنتی بیوتیک ها مانند مترونیدازول استفاده کنید.ممکن است پزشکتان توصیه نماید تا از ملین ها استفاده کنید چرا که تحمل فشار زیاد به هنگام دفع می تواند منجر به عود کردن بواسیر گردد.پس از گذشت دو تا سه هفته از جراحی، مجدداً برای معاینه به جراحتان مراجعه نمایید.چه زمانی این عمل کاربرد داردبرای بواسیر های داخلی بسیار بزرگ بواسیر های داخلی که پس از درمان های خانگی نیز درمان نشده اند.بواسیر های خارجی بزرگزمانی که سایر روش های درمان بواسیر مانند خشک کردن و استفاده از کش جواب نداده است.این روش تا چه اندازه کاربردی است؟افرادی که تحت عمل جراحی قرار می گیرند بواسیرشان برداشته می شود اما این که بواسیر عود کند یا نه به توانایی آنها در تغییر عادات غذایی و جلوگیری از یبوست بستگی دارد. بواسیر در پنج نفر از هر صد نفر که جراحی میکنند عود می کند.
عوارض دوران نقاهتخون ریزی ناحیه مقعدهماتوما ( جمع شدن خون زیر پوست پس از جراحی )ناتوانی در کنترل ادرار و مدفوععفونت محل جراحیگیر کردن مدفوع در کانال مقعدباید دقت نمایید که موفقیت هموروئیدکتومی به شدت به توانایی شما در صلاح عادات دفعیتان بستگی دارد. جراحی نسبت سایر روش ها مانند خشک کردن، نتایج بلند مدت تری دارد اما هزینه و عوارض جانبی بیشتری دارد و معمولا دردناک تر است. بنابراین بهتر است در صورت امکان از لیزر جهت درمان استفاده شود.اکثر روشهای درمان هموروئید به صورت خانگی یا سنتی پاسخگو نیستند. در مقایسه با جراحی، روش درمانی لیزر ریسک کمتری دارد. بدون درد و عوارض هستند و نیاز به بستری شدن ندارد. جراحی برای بواسیر های داخلی کوچک توصیه نمی شود. مگر اینکه همزمان بواسیر داخلی بزرگ نیز داشته باشید. هم چنین لازم به ذکر است که موارد زیر ممکن است در بلند مدت نیز برای فرد ایجاد شوند.درمان فیستول با لیزر 
باریک شدن کانال مقعدیعود کردن بواسیربه وجود آمدن زخم غیر عادی بین کانال مقعدی یا راست روده و ناحیه ای دیگرپرولاپس ( بیرون زدگی ) راست روده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی